Sudarydami patrauklias sąlygas veiklos partneriams, plėsdami skrydžių krypčių pasiūlą ir užtikrindami gerą keleivių patirtį oro uostuose, mes ne tik prisidedame prie mūsų šalies reputacijos vystymo, bet ir sukuriame tinkamas sąlygas tvariai šalies ekonomikos plėtrai.
Augame partnerysčių dėka:
Kurdami išskirtines ir geresnes sąlygas savo partneriams, galime sukurti didesnę vertę savo keleiviams ir strateginėms suinteresuotosioms šalims.
Strategijoje numatytos šešios strateginės sritys, kurios kuria tvirtą pagrindą spartesnei oro uostų ir Lietuvos plėtrai:
[[#ex]]
1. PASAULINIO LYGIO ORO UOSTŲ INFRASTRUKTŪROS PERTVARKOS UŽBAIGIMAS
Infrastruktūros plėtros ir vystymo srityje daugiausia dėmesio skiriama savalaikiam bendrojo plano įgyvendinimui, pokyčio panaudojimui verslo plėtrai ir didelio masto infrastruktūros plėtros rizikos valdymui.
Pagrindinės proveržio galimybės - sėkmingai sinchronizuoti infrastruktūros plėtrą su verslo partnerių ekosistemos plėtra.
Ką pasieksime?
[[#ex]]
[[#ex]]
2. SUSISIEKIMO ORU KOKYBĖS PROVERŽIS
„Avia“ plėtros srityje daugiausia dėmesio skiriama strateginių krypčių skrydžių kokybei, dažnumui ir patogumui gerinti, t. y. tiesioginiams skrydžiams į pagrindinius Europos ekonominius centrus, sostines ir transporto mazgus bei jų dažnumui didinti.
Paslaugų kokybės gerinimas ir skrydžių maršrutų plėtra yra svarbūs siekiant išlaikyti ir padidinti Lietuvos atvykstančių ir išvykstančių keleivių dalį konkurencingoje aplinkoje.
Ką pasieksime?
[[#ex]]
[[#ex]]
3. SUBALANSUOTO VERSLO MODELIO VYSTYMAS
Tvaraus verslo modelio strateginėje srityje daugiausia dėmesio skiriama su aviacija nesusijusioms pajamoms didinti, naujiems pajamų šaltiniams ieškoti, išorės investicijoms užtikrinti ir santykiams su investuotojais aktyviai valdyti.
Šioje srityje siekiama pagerinti oro uostų verslo modelio atsparumą didinant pajamų diversifikavimą.
Ką pasieksime?
[[#ex]]
[[#ex]]
4. PARTNERIŲ IR KELEIVIŲ PATIRTIES GERINIMAS
Siekdama užtikrinti aukštus klientų patirties standartus kartu su augančiu keleivių skaičiumi ir infrastruktūros pokyčiais, LTOU turi optimizuoti veiklą, sumažinti dėl infrastruktūros atnaujinimo atsirandančius trikdžius ir išlaikyti paslaugų kokybę.
Iniciatyvos apima savitarnos sistemų diegimą ir aiškių CX standartų nustatymą.
Ką pasieksime?
[[#ex]]
[[#ex]]
5. VEIKLOS TĘSTINUMO IR ATSPARUMO UŽTIKRINIMAS
Veiklos tęstinumo ir atsparumo strateginėje srityje daugiausia dėmesio skiriama Lietuvos oro uostų apsaugai nuo geopolitinių grėsmių, galimų paslaugų teikimo sutrikimų arba kibernetinio pažeidžiamumo.
Pagrindinės iniciatyvos apima kibernetinio saugumo stiprinimą, fizinės ir skaitmeninės infrastruktūros atsparumo didinimą ir aktyvų vaidmenį užtikrinant nacionalinį saugumą.
Ką pasieksime?
[[#ex]]
[[#ex]]
6. Į TVARUMĄ ORIENTUOTA ORGANIZACIJOS TRANSFORMACIJA
LTOU pastangos siekti tvarumo apima atsinaujinančiosios energijos diegimą, triukšmo valdymo gerinimą ir siekį užtikrinti nulinę išmetamųjų teršalų emisiją. Šiais veiksmais siekiama didinti energetinę nepriklausomybę, didinti bendruomenės pasitenkinimą ir įtvirtinti LTOU kaip aplinkos tvarumo lyderę.
Ko siekiame?
[[#ex]]
Kelionės planavimas
Atnaujinti skaitmeniniai LTOU kanalai leis dar lengviau susiplanuoti kelionę ir susipažinti su oro uosto patirtimi dar prieš atvykstant. Keleiviai realiu laiku galės stebėti oro uostų užimtumą.
Atvykimas į oro uostą
Bagažo pridavimas
Dažnai keliaujantiems savitarnos bagažo pridavimo sistema užtikrins greitesnę ir sklandesnę kelionės pradžią.
Saugumo patikra
C3 skaneriai įgalins efektyvesnę ir greitesnę aviacinio saugumo patikrą (ne ilgesnę nei 10 min.)
Navigacija
Skrydžio laukimas
7 000 kv. metrų ploto (40% daugiau nei 2024) bus skirta komercinėms veikloms: maitinimui, apsipirkimui ir laisvalaikiui. Keleiviai galės rinktis iš beveik dvigubai daugiau maitinimo vietų.
Keleiviai realiu laiku nuotoliu galės sekti savo skrydžio statusą ir gauti informaciją apie svarbius pasikeitimus.
Nauja oro uostų aplinka ir interjeras sieks kiek įmanoma sumažinti keleivių stresą siekiant sukurti kuo malonesnę ir patogesnę aplinką. Taip pat reikšmingai didės oro uosto laukimo zonų plotas tenkantis vienam keleiviui.
Elektriniai autobusai perone (VNO)