Leisti

Šioje srityje dirbantys kolegos užtikrina oro uostų veiklos ir paslaugų plėtrą.

Turime dvi pagrindines į komercinę veiklą orientuotas sritis:

  • Neaviacinių paslaugų sritis, kuri apima neaviacinių paslaugų vystymą ir plėtrą (pavyzdžiui: stovėjimo aikštelės ir automobilių stovėjimo paslaugos, Verslo klubas, greitoji keleivių patikra, maitinimo, pramogų ir kt. paslaugos), naujų paslaugų kūrimą, kokybės gerinimo, investicinius projektus, orientuotus į keleivių patogumo ir bendro pasitenkinimo didinimą, aktyviai bendradarbiauja su skirtingų sričių verslo partneriais ieškodami bendradarbiavimo galimybių. Šioje srityje dirba projektų vadovai ir pardavimo vadovai. 
    Papildomai neaviacinėmis, į keleivį orientuotomis paslaugomis rūpinasi:
    • Verslo klubas. Tai jauki aplinka tiems, kuriems nesinori laukti skrydžio bendrose oro uosto laukimo salėse. Čia mažiau triukšmo, galima mėgautis įvairiais užkandžiais ar gėrimais, naudotis kompiuterizuotomis darbo vietomis ar ramiai praleisti laiką skaitant spaudą. Verslo klubo svečiais rūpinasi Verslo klubo administratoriai.
    • Labai svarbių asmenų aptarnavimo skyrius (VIP terminalas). Išskirtinai rūpinasi keleivių privatumu ir komfortu. Čia keleiviams suteikiamos paslaugos: bilietų ir bagažo registracija, privati aviacijos saugumo patikra, muitinės ir pasienio kontrolės procedūros, išskirtinis transportas iki orlaivio ir iš jo, kopijavimo, spausdinimo paslaugos, darbo vieta su kompiuteriu, belaidžio interneto ryšys, privatus pasitarimo kambarys. VIP terminalo keleiviais rūpinasi labai svarbių asmenų aptarnavimo administratoriai.
    • Keleivių patirties valdymo skyrius. Nustato pagrindinius keleivių ir partnerių aptarnavimo standartus, koordinuoja jų įgyvendinimą, rengia ir veda klientų aptarnavimo mokymus darbuotojams bei partneriams, formuoja ir valdo klientų problemų, skundų bei konfliktų valdymo sritį, organizuoja keleivių ir partnerių vertinimo tyrimus bei apklausas, ieško sprendimų paslaugų kokybės ir klientų pasitenkinimo gerinimui. Rūpinasi aiškiu ir patogiu oro uosto ženklinimu, skirtu keleivių patogumui. Šiame skyriuje dirba kokybės kontrolieriai, kokybės valdymo koordinatoriai bei reklamos gamybos koordinatorius.
    • Nekilnojamojo turto valdymo skyrius. Planuoja ir įgyvendina veiksmus, būtinus efektyviam oro uosto turto valdymui, kuria ir įgyvendina efektyvaus turto valdymo procesus. Koordinuoja projektus, susijusius su nekilnojamojo turto perdavimu, priėmimu ir įsigijimu. Inicijuoja ir koordinuoja turto nurašymo, turto aukcionų organizavimo procesus. Rūpinasi oro uostų nuomininkais – prižiūri nekilnojamojo turto nuomos ir panaudos sutartis, rengia taisykles ir pan.

  • Aviacinių paslaugų sritis, kuri apima naujų skrydžių plėtros, bendrosios ir verslo aviacijos projektus, ieško naujų potencialių paslaugų tiekėjų, atlieka aviacijos rinkos – naujų maršrutų, naujų oro vežėjų pritraukimo galimybių – analizę, bendradarbiauja su valstybės institucijomis ir asocijuotomis verslo organizacijomis plėtojant turizmo skatinimo projektus. Šioje srityje dirba maršrutų plėtros, skatinimo vadybininkai, plėtros vadovas, projektų koordinatorius, analitikas.

Norėtum dirbti vienoje iš šių sričių?

Prisijunk prie mūsų komandos! 

Paskutinė atnaujinimo data: 2022 07 05
Atgal